Wednesday, December 9, 2009

Drum Cake from Amal with LOVE



Ahad minggu lepas lepas habis mengajar... Anis rest kejap.... yer la... tak ada org nak ajak date... dok rumah je la...
then ptg dlm pukul 6 baru start nak deco cake ni....
cake ni Amal yg order... Amal nie kawan baik saya masa study dulu.... tapi dia dah jadi archtect yg berjaya dan i tak.... hahahahaha rupa² Anis minat cake architecture :)

Amal nak hadiahkan cake nie utk bf dia Yap...

Amal nak warna Merah sbb dia tak tahu yap minat warna apa...
so Anis pun buat la drum cake warna merah......




Amal LOVE Yap tu Anis yg tambah... saja nak kepoci sikit... kasi Yap happy....

To Yap... Bila nak pinang Amal? cepat la... Aku nak makan nasi minyak korang la.....
:)

cepat sikit .....

hahahahahaha

And Amal telah hadiahkan Anis kard....
FYI Amal jual hand made card... so kalau rase nak kasi kard pada someone.... order la dari Amal....


takkan nak tunggu Birthday/Anniversary baru nak dapat card? tak semestinya...

Love is in the air.... hari² boleh bercinta!....

2 comments:

bestfriendsmadeit on December 11, 2009 at 12:15 AM said...

anisss!! tima kaseh utk kek yg comel tu.. Aku suka sgttt. Bwk balik umah, smua terkejut berokk...kehkehekhe...Tk sgka anis, ko mmg gifted r senang ckp... Yap tersenyum lebar tgk kek tu..hehe...mula2 dia igt aku yg buat...Aku terpaksa jatuhkn sket saham aku "biee, amal mane pndai wat kek...kek plastercine bole la" Ni hasil kreativiti anis magicfingers maa=) Thanx anis, i lap uu

Anis Hartini Haron on December 11, 2009 at 9:04 PM said...

amal,

Tq jugak sbb bagi aku kard yg hebat tu.... kete baru dah keluar jgn lupa bawak aku naik.... :) I lap you tooo

 

Anis Magic Fingers Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez