Tuesday, April 7, 2009

Cupcakes nak tackle aweks aka mengurat

Salam....

Anis ada sorang kawan... nama dia _ AH_ _ dia nie tgh nak tackle sorang aweks.. so dia pun mintak Anis buatkan cuppies utk aweks yg dia baru nak tackle nie... so tak boleh la cuppies nie nampak jiwang sgt.... so nie lah hasilnya....


Kawan Anis tu kata aweks tu suka kapkek nie.... so apa lagi... order la lagi...
hehehehehehehe

P/s: kapkek nie sesuwai utk semua acara... acara tackle-menakle pun sesuai.....
zasssssssssssss
layan....

7 comments:

Leenoh on April 7, 2009 at 5:05 PM said...

Salam.
Bagus kerana ada inisiatif untuk maju ke hadapan serta pandai memanfaatkan bakat dan kebolehan.

Fahmi on April 7, 2009 at 5:08 PM said...

Cool siot kawan ko tu..i wish him a lot of LUCK!! wahahahaha

Azlina Abdul on April 7, 2009 at 5:27 PM said...

Aawwwwww.......so cute la! :) Sukenyer....

zana @ ros hassan on April 8, 2009 at 7:49 AM said...

hehehe macam2 kegunaan cuppies ni kan..nak tackle awek pun guna cuppies skarang ni hehehe...

Anis Hartini Haron on April 8, 2009 at 9:35 AM said...

yer la.... sekarang nie kan org tgh demam cuppies... tapi it is a nice idea... right?

Thanks for all comments....

j0jet on April 9, 2009 at 11:27 AM said...

kalau la ade admire aku buat mcm nih..if aku xsuka die p0wn mesti seumur id0p igt usaha gigih die..

dude on April 12, 2009 at 1:24 AM said...

aku nak order satu untuk ko boley nis?

 

Anis Magic Fingers Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez