Monday, March 16, 2009

JUS MANGGODA




Assalammualaikum dan selamat sejahtera to AMF visitor... :)
Anis nak share something yg Anis baru alami baru-baru nie.... 3 bulan lepas Anis dilanda masalah jerawat yg teruk sgt..... ( Anis bukan jenis yg byk jerawat) jadi Adik Anis telah menyuruh Anis try JUS MANGGODA nie..... nak try punya la malas tapi fikir lepas dah 2 skincare guna nak berjaya jadi ku kuatkan hati mencuba....
Alhamdulliah setelah mengguna 1 botol (RM 98 sahaja) jerawat Anis kering tanpa kesan parut....
wah...macam tak percaya pulak....
JUs extract dari buah Manggis dan 10 jenis buah yg lain dan Biji Habbatul Sauda and JUS MANGGODA nie pun bagus utk penyakit yg lain (refer attachement)..tapi Anis berani rekemen utk kulit mmg sgt bagus.... Anis takkan rekemen kalau Anis tak alami.....
sesiapa yg minat boleh la call or email ANIS 019-3004352 @ anishartini@yahoo.com
perhantaran boleh dirunding....
P/s: rasa jus nie sedap..... jadi bagi siapa yg takut makan ubat tak akan ada masalah nak minum sbb rasa manis buah dan sedap....... :)

4 comments:

Azlina Abdul on March 16, 2009 at 2:43 PM said...

Teringin gak nak cuba.....botolnya besar ke? How many ml? satu botol boleh tahan berapa lama? kena minum berapa kali sehari....ish banyak nak soal ni huhuhu.....ada gambar botolnyer tak??? Tunjuk kat blog leh?

ciketon fazya on March 16, 2009 at 3:12 PM said...

cam interested

Anis Hartini Haron on March 16, 2009 at 3:58 PM said...

Ok... nanti i post gambar botol dlm blog i.. tunggu yer... :)

ciketon fazya on March 16, 2009 at 5:43 PM said...

tgk gambar dulu..but then mmg rasa nak order 1..

 

Anis Magic Fingers Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez