Wednesday, January 28, 2009

Aniversary cake

Mlm tadi... sms dari Isma Hayati( ni sikit lebih kurang la ceritanyer...)
Pukul 7.30pm......
Is: Anis kau kat mana? balik Kl tak mlm nie? ofismate aku nak order kek nie
Anis: Aku kat kg la...kawan kau nak kek bila?
Is: esok sempat ker?
Anis: sempat kot aku kene balik mlm nie la....

Lepas smyg Magrib Anis pun pack la nak balik Subang Jaya...then seperti yg dijangkakan Melaka-KL sepatutnya paling lama 1.45 jam bertukar menjadi 3 jam :(
Masa otw Anis sms is
Anis: Is kau belikan telur and keluarkan brg kek dlm peti sejuk
Is: Alamak, Care4 dah tutup la..telur ada sebiji cukup tak?

lawak gila la is nie kek mana yg guna sebiki telur? ..... Anis Magic Fingers belum lagi menjual kek Eggless ok..... :)
dah pukul 11.30 Anis singgah kedai mamak beli telur..... then terus balik bakar kek
smlm tido pulak...
Anis: Is kau kejut aku subuh ok sbb nak deco kek...kek panas tak leh deco
Is: ok np....

jadi ini la hasilnyer...kek nie mengikut permintaan Is, tak tahu la kalau kak opis dia suka ke tak...

Kek 1.1kg++ rm 45 sahaja


Meh la order.....boleh personalize your cakes as what you like.......
call Anis Magic Fingers for inquiries...
babai.....

3 comments:

Anonymous said...

pastu pagi-pagi aku pun kejut "Anis, anis, kau nak bangun deco kek kau tak?" bodoh punye soalan, hahah. kalau kau jawab "Takmo la Iz, aku nak tido"

nayaaa

MelatiPutih on February 1, 2009 at 12:25 PM said...

hahahaha..senggggalll la iz...

Anis Hartini Haron on February 1, 2009 at 2:36 PM said...

is buat lawak sengal....

 

Anis Magic Fingers Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez